Tuesday, March 17, 2009

Hey~

Hey kamu...
Mana kamu menghilang...?
Kadang² ku keliru sama ada kamu benar² wujud... Atau kamu hanya sekadar imaginasi ku...
Mana mungkin kamu sekadar imaginasi...
Bukti yang menunjukkan kamu wujud ada pada ku...
Namun jika benar kamu wujud...
Dimana lah kamu...?
Amat payah untuk ku menjejak kamu...

Payah?
Barangkali aku tidak berusaha bersungguh...
Ya!
Memang aku tidak berusaha!
Aku sekadar menanti...
Menanti dan terus menanti...
Namun sampai bila...?
Aku pun tak pasti sampai bila...
Namun satu yang aku pasti...
Aku penanti yang setia...
~sigh~

Hey kamu...
Tolonglah menjelma...
Aku merayu...
Kerna jika kamu menjelma...
Hari² ku akan menjadi lebih ceria...
Tidak lah jiwa kacau seperti sekarang...
Tidaklah hari² ku mengeluh semata...
~sigh~

Phew~

Sekian~

2 comments:

Thanks for the comment.